MMC Kibla vas 22. in 23. februarja 2008 vabi na prvi mednarodni festival elektronske in elektro-akustične glasbe MED – Mariborska elektronska destinacija.
KIBLA želi mednarodno leto medkulturnega dialoga, ko v prvi polovici Slovenija predseduje Evropski uniji, ozaljšati z novim festivalom intermedijskih umetnosti, katerega poudarek je na glasbeni ustvarjalnosti. Usmerili se bomo v sodobno elektro-akustično glasbo, ki izhaja iz evropskih avantgard 20. stoletja, zlasti iz dodekafonske glasbe, ki jo je vzpodbudil skladatelj Arnold Schoenberg ter temelji na principih, ki jih je postavil nemški raziskovalec zvočnosti Karlheinz Stockhausen, nadaljevali pa izvajalci in teoretiki konkretne glasbe, denimo francoski skladatelj Pierre Schaeffer po drugi svetovni vojni.
Takrat so neoavantgarde in gibanja kot je Fluxus, z verjetno najvidnejšim predstavnikom Johnom Cageom, pričele povezovati glasbo z drugimi področji umetnosti, Marcelom Duchampom kot likovnikom in performerjem, Mercom Cunnighamom kot baletnikom in koreografom, Nam June Paikom kot pionirjem video umetnosti in teoretikom, ter tudi z drugimi vedami, od filozofije do znanosti, fizike in matematike.
Glasba druge polovice 20. stoletja je destrukturirala in analizirala, se nato povezovala in sintetizirala forme, akustično in elektronsko v elektroakustično glasbo. Z razvojem elektronskih instrumentov v drugi polovici 60. let se je tudi elektronska glasba emancipirala kot samostojna oblika glasbenega izraza. V Sloveniji je med najvidnejšimi predstavniki elektro-akustične glasbe Bor Turel, dasiravno z njo koketirajo tudi drugi slovenski skladatelji, denimo Jakob Jež, Janez Gregorc in najbolj mednarodno poznani Vinko Globokar.
Znotraj okvirnega koncepta mednarodnega festivala elektronske in elektro-akustične glasbe, ki se bo dogajal na več lokacijah in bo imel močan mednarodni pečat, smo se odločili za večslojni in medsektorski pristop k organizaciji in izvedbi. Tujim izvajalcem in izvajalkam se bodo pridružili tudi domači.
Program MED:
PETEK, 22. februar 2008
17:00 Marševa Flow se pogovarja z analitikom elektronske subkulture iz Londona VB, Billom Brewsterjem o vplivu elektronske revolucije na razvoj glasbe in družbe.
18:30 OPEN AIR SET z najstarejšim prijateljem ODDBEAT-a, DJ-jem in producentom iz Velike Britanije, Burtom Latinom ob čaju z MEDom. 20:30 OPEN AIR SET z mastermindom s kilometrino Billom Brewsterjem iz Velike Britanije, seveda ob čaju z MEDom.
22:00 Odhod MED karavane v Pekarno
22:00 Ruff Roga (Total Fusion. Oddbeat, SLO)
00.00 Tadi Touch (Total Fusion. Oddbeat, SLO)
02:00 Howie B. (Pussyfoot, Polydor, VB) 04.30 The BEATRATERS (a.k.a. J.De & Hobosapiens, OddBeat,, SLO)
*VJ support: Inocybe&Psilocybe, Wireless Cowboy (OddBeat, SLO)
22:00 Ignasio (Leafmusic, SLO) 23:00 Esque (Leafmusic, SLO) 24:00 Rojter ( Intosomething, SLO ) 01:30 Paulo Olarte (Liebe Detail, Eminor, Anorak, FreshFish, Columbia) 05:30 Purple Pineapple (Oddbeat,LeafMusic, Slo) live act! *VJ support: VJ OZ (Basel VJ collective, SUI) *AFTER: Supernova (nocojšnji artist mix)
SOBOTA, 23. februar 2008:
18:00 MARŠeva Flow se pogovarja s HOWIE B-jem in ELROY-em SPOONFACE-om, FAADAjem, pionirjema Hip-hopa, Drum’n bass-a in breakbeata o tem kako je vse nastalo in se zbrejkalo.
21:00 Art Hop – Hip hop live extravaganza! (CRO) 22:00 Burt Latino &VJ Extravaganza (BIG CHILL, BIG FUN,VB) 00:00 4letni MEDi ali zgodovinsko potovanje po elektronskih stilih v družbi najboljših.. 00:00 Spoonface & Ear Dis (FAADA, Black Legend, VB)
03:00 Kostanjev Med (Howijev izbor breakbeat cvetlic)
04:30 Hojev Med (minimalni Olarte cvetni prah)
06:00 Cvetlični Med (Spoon reggae izbor)
*VJ support: VJ Extravaganza (+ MEDov VJ mix do jutra)
Cene vstopnic za MED – mariborsko elektronsko destinacijo:
-13 € dvodnevna - 8 € petek - 7 € sobota
Cene vstopnic na dan prireditve: - 17 € dvodnevna - 10 € petek - 9 € sobota
Predprodaja vstopnic: MMC KIBLA in KIT KIBLA.
Vabljene in vabljeni. Noro bo!!!
Festival pripravljamo v sodelovanju z društvom ODDBEAT.
Program KID KIBLA podpirajo Ministrstvo RS za kulturo, Mestna občina Maribor in Urad za mladino RS. KIBLA je del Mreže multimedijskih centrov Slovenije M3C.
Info: Štefan Simončič stefans@kibla.org
BILL BREWSTER (KIT 22. februar ob 17. uri) Funk, Disco, Hip-Hop, Dub Sicer šef kuhinje že desetletja zna poskrbeti za vsak okus, zna pa tudi pojasniti sestavine in definirati, zakaj je nekaj dobro. Vendar je Bill dejansko kuhinjo že zdavnaj pustil za seboj in posvetil mladost in srednja leta kuhanju na gramofone. Je eden tistih, ki se niso enostavno pojavili na sceni, ampak so si lomili zobe, ko so jo ustvarjali za svoje naslednike. Z DJ-janjem je začel že v poznih osemdesetih preteklega stoletja na ‘Low life’ partijih po skladiščih Harlema in East Village-a, se preselil v NYC, kar se mu, pravijo poznavalci, pozna v glasbi še danes.Vendar, kar velja zanj v kuhinji, velja tudi na plesišču. Bill vedno zelo dobro ve, kakšne volje je vsak, vsaka ljubiteljica elektronske glasbe na plesišču. Gre pa za človeka, ki je sposoben tresti tla v londonskem Fabrick-u s svojimi hudimi in funky underground house ritmi, kot kameleon pa se prelevi v ustvarjalca intimnega vzdušja z dubby diskom, funkom, hip-trip-hopom in celo z latino ritmi v malih intimnih prostorih. Bill je senzibilen DJ, naravno povezan s podzavestjo vsakega individuuma na plesišču, kar je talent, dan izredno redkim DJ-jem. Če kdo, zna prav on z vinilkami igrati na publiko kot na instrument. Prefinjeni možakar, zdaj že gospod, je znan tudi kot teoretik na področju elektronske glasbe in subkulture. Izdal je tri knjige, med njimi tudi definitivno zgodovino Dj-janja: Last night a DJ saved my life. Kot novinar z enciklopedičnim znanjem in poznavanjem pa je poleg treh knjig desetletja tudi spremljal sceno za The Guardian, Independent in Mail On Sunday, kot tudi na številnih predavanjih, ki jih je nanizal skozi desetletja predajanja elektroniki. Bill je najbolj insiderski insider elektronske scene, ki je prinesel Twisted records v VB, lansiral zelo uspešno deep house založbo ‘Forensic’, sedaj se ji pridružuje še mala ‘Disco sucks’ založba, sicer je pa tudi sanjski sogovornik in učitelj vsakega, ki ga ta tematika zanima. http://www.djhistory.com/bb/index.php
BURT LATINO (KIT 22. februar ob 18.30 in KIBLA 23. februarja ob 22. uri) "Row, row, row your boat, Gently down the stream. Merrily, merrily, merrily, merrily, Life is but a dream." "The happiest silliest bounciest dance all weekend! " Je citat iz Big Chill foruma po setu na Big Chill festivalu in je tudi najboljši povzetek Burt Latinovega showa. Po omenjenem festivalu se je začelo drugo življenje človeka, ki obrača plate po gramofonih v Veliki Britaniji in po svetu že desetletja. Pohvali se lahko z gigi s Coldcuti na Spring festivalu v Grazu, Avstriji. Slovenska publika pa ga je že lahko spoznala na eventih, ki jih je organiziralo Društvo za razvoj elektronske kulture, ODDBEAT, in na dveh vseslovenskih turnejah. Danes velja Burt Latino show za favorita mnogih poznavalcev in poznavalk, kot tudi publik, ki se ne bojijo otroka v sebi, in takih ni malo. Burt za sebe pravi, da je zmeden idiot: “Življenje je prekratko, da bi karkoli jemali preresno, še posebej sebe,” pravi. Podobno filozofijo aplicira na glasbo, ki jo producira. Burt namreč nikoli ni bil eden tistih, ki bi slepo sledili trendom. Po njegovem mnenju, je: “…moda za lahkoverne reveže…,“ če pa ga vprašaš, kako bi opisal svoj zvok, bo povedal, da: “ …je vse skupaj ena velika zabava, gre za glasbo, ki povzdiguje; je optimistična glasba za odprtoglave otroke vseh starosti, ki jamči ritem v tazadnji in nasmešek čez ušesa.” Čeprav v njegovem življenju zadnja leta ni bilo veliko iger in smeha, saj je bil zaradi športne poškodbe več na operacijski mizi kot doma, spremljale pa so ga nenehne bolečine. Zaradi zdravil proti bolečinam, ki so mu jih predpisovali zdravniki, in bolečin, ko je zavračal tablete, da bi ostal pri zdravi pameti, je bilo njegovo potrpljenje na preizkušnji, saj je zdravljenje potekalo 10 let. V tem času je na eni nogi, z berglami, zabaval publike sveta. Ko se je zdravljenje končalo, je ostal sam z odvisnostmi od predpisanih zdravil in novo osebno potovanje se je začelo. Na srečo pa se Burt lahko pohvali s popolno rehabilitacijo in bolj kot kadarkoli ustvarja odbite ritme, za katere sample jemlje iz popularnih pesmi 20-ih let prejšnjega stoletja, starih filmov, zgodilo pa se je že tudi, da je v trgovini z igračami pokupil vse take, ki spuščajo kakršenkoli zvok in sproduciral ‘Sex, drugs and squeaky Toys’, album, ki ga ni mogoče slišati nikjer drugje. Burt bo na MED pripeljal svojega novega VJ-a, Extravaganzo, s katerim je začel sodelovati za novi album, ki je tik pred izidom, navdihovali pa so ga mehiški pragozdovi, po katerih se potika med nastopi, ki jih kar noče biti konec, saj je v Mehiki Burt eden najbolj priljubljenih DJ-ev. MED-ovcem ga je na srečo uspelo zvleči nazaj v Evropo za 2 dni, zato gre za ekskluzivno priložnost, da ga slišite v živo.
TOTAL FUSION (dvorana GUSTAF v Pekarni 22. februarja ob 22. uri) Ekipa Total Fusion promovira in organizira breakbeat zabave v Sloveniji. Po približno 6 letih samostojnega DJ-anja so Loco, Roga in Tadi Touch stopili skupaj in začeli kot rezidenti in promotorji elektronske glasbe v enem zadnjih alternativnih klubov v Sloveniji, v Pekarni. Dvorani Gustaf in Kurd imata tudi najdaljšo tradicijo alternativnih elektronskih dogodkov. Prvi rave parti se je tam organiziral daljnega leta 1993 in je nosil naslov Meltdown. Total Fusion je seveda bil tam, v prvih vrstah. V tistem času DJ-i niso bili specializirani za posamezne stile, kot je to danes v Sloveniji. Takrat se je delalo mixe iz vsega, kar je bilo na voljo. Najlepše pri vsem pa je bilo, da je bila tudi publika mešanica privržencev in privrženk različnih elektronskih stilov. Pekarna je v tem času pod taktirko različnih elektronskih aktivistov in aktivistk, ki so organizirali zabave z elektronsko glasbo, gostila velika imena alternativnih glasbenih pionirjev. Ker sta Tadi in Roga čakala, da zlomljeni ritmi prilezejo v klube, sta med tem fjužnala house, downtempo, 2 step, in garažno muziko po vseh spoštovanja vrednih podzemnih klubih po Sloveniji. Loco se je takrat specializiral za techouse. Ko so brejki končno prilezli na površje in so umetniki, kot so Meat Katie, Lee Coombs, zabrisali meje med house-om in brejki, se je Loco pridružil in fusion je postal popoln. Po dveh letih se lahko pohvalijo z gostovanjem številnih DJ-ev iz Evrope, med katerimi so se znašla imena, kot so Atomic Hooligan, ki je lani osvojil breakspollovo nagrado za najboljši breakbeat album, kot tudi Chat Jackson, eden prvih DJ-ev na svetu, ki pa je še vedno skrajno dejaven na področju glasbe.To leto je DJ Magazine izpostavil Reject parti, ki se je zgodil v klubu K4 v Ljubljani pod organizacijsko taktirko ekipe Total Fusion. Tadi in Roga pa sta prav tako producenta zlomljenih ritmov, house-a in hip hopa. Podporo in izobraževanje publike nudita še Cheeba in Beatseeker na radiu MARŠ v oddaji Drugatron ob petkih zvečer, Beko pa drži stvari skupaj. Total Fusion sicer danes prisegajo na to, da se glasbe ne označuje več, ne meče v predalčke in podobno, vendar včasih v imenu boljšega razumevanja in poslušanja glasbe le izobražujeta na tak način. Najpomembnejši je seveda občutek in povezanost z glasbo. Sicer pa lahko snamete njihovo glasbo na strani Myspace, lahko pa jim tudi pišete na totalfusion@email.si, kamor jim lahko pošljete tudi primerke lastnega glasbenega ustvarjanja.
IGNASIO ( LEAFMUSIC, ODDBEAT, SLO) (KURD v Pekarni 22. februarja ob 22. uri) Ignasio prihaja iz malega mesteca Radlje ob Dravi. Z elektronsko glasbo se je začel ukvarjati leta 2002, ko sta si z bratom (Esque) kupila prve gramofone. Pred kratkim je pod vplivom založb, kot so Trapez, Dumb unit, Globox, Capsula , Cadenza, Cynosure ... in producentov, kot so Marco Carola, Paco Osuna in Barem začel ustvarjati lastno produkcijo.
ESQUE ( LEAFMUSIC, ODD BEAT, SLO) (KURD v Pekarni 22. februarja ob 23. uri) Prve korake v elektronsko glasbo je naredil leta 2002, ko si je zaradi ljubezni do glasbe in pod vplivom Detroit techna in DJ-jev, kot sta Jeff Mills in Richie Hawtin, kupil prve gramofone. Kmalu je začel slediti trendom minimala in producirati svojo glasbo. Njegovi seti se prepletajo s toplimi in mračnimi energičnimi minimal zvoki, v živo pa poleg gramofonov uporablja sampler in številne efekte, s katerimi preoblikuje glasbo. Množice na njegove sete reagirajo burno, poznavalcem in poznavalkam pa se ob poslušanju samo smeji, saj gre za ime, ki bo na plakatih pisano v vedno večjih črkah.
ROJTER (IntoSomething, k4) (KURD V Pekarni 22. februarja ob 24.00) Rojter je član znane organizacije IntoSomething, ki je pred kratkim praznovala svojo 10. obletnico obstoja, in rezident ljubljanskega kluba K4. Je še eden izmed predstavnikov minimal-tech house scene. Na njegov glasbeni razvoj sta pomembno vplivala bratranec Fedja in brat Roja. Zato ni čudno, da je po številnih nastopih, na katere ju je spremljal pred 5 leti, tudi sam stopil za gramofone. Ostalo je zgodovina. Vrtel je po vseh klubih v Sloveniji, v CV pa dodaja še: Exit festival 2004 (K4 floor), 2007 Gheizza Club (Madrid), A Portinio (La Corunia), Hartera festival (Croatia), Tequila club (Bolgarija), Fun Academy (Croatia). Pa je šele prav začel …
PAOLO OLARTE (KURD v Pekarni 22. februarja ob 1.30) Paulo Olarte (aka Polarte) je bil rojen v Bogoti v Kolumbiji, del otroštva je preživel v Nemčiji. Od svojega 15. leta je v številnih zasedbah igral bas kitaro in pel. V Bogoti je dve leti študiral glasbo, nato pa študij prekinil in se posvetil fotografiji. Več let je delal za različne modne revije (Aló Moda, Semana Moda, Harper´s Baazar, Elle itd.). Je eden od začetnikov elektronske plesne scene v Kolumbiji. Ob prehodu v novo tisočletje se je vrnil v Nemčijo (Hamburg), kjer živi in dela še danes. Nekaj let je bil izključno DJ, leta 2004 pa je začel producirati svoje skladbe in leto kasneje ga založbi, kot sta LIEBE*DETAIL in ANORAK TONTRÄGER vzameta pod svoje okrilje. Njegov glasbeni stil je funky, minimalističen in globok, vendar močno zaznamovan z latino ritmi, pri čemer je vedno pozoren na plesišče in zato znan po inteligentnih in prepotenih programih. V svojem studiu dela samo z analogno opremo, kar njegovim produkcijam daje intenzivno surov in emocionalen pridih.
HOWIE B. (dvorana GUSTAF v Pekarni 23. februarja ob 2. uri) je znan londonski DJ, sicer rojen v Glasgowu, ki ga je razvoj elektronske glasbe v zgodnjih devetdesetih privedel do popolnega posvečanja produciranju. Še v času študija psihologije na manchesterski univerzi se je ukvarjal z glasbo. Kmalu je začel sodelovati s takratnimi favoriti bristolske klubske scene, kot so Soul II Soul in Massive Attack, ki so kot gorivo podžgali njegovo estetiko fuzije soula, hip-hopa, housa, jazza in funka, kar se je najprej pokazalo v sodelovanjih pri projektih, kot so Dobie in Nomad Soul. B. Leta 1994 je ustanovil svojo založbo Pussyfoot. Še pred tem se je pod svojim imenom Olde Scottish pod okriljem razvpitih tujih hip-hop pojmov, kot so 2Kool in Mo'Wax, in s počasnim nalaganjem materialov, ki so hip-hop instrumentale popeljali nivo višje od eksperimentalnega, pridružil Bernsteinu z beat džankiji, kot so DJ Shadow, U.N.K.L.E., Portishead in Coldcut na samem začetku angleške breakbeat renesanse. Čeprav je njegova ekspanzija žanra v delu z Skylabom, iz leta 1994, prinesla njegov organiziran kaos pred mase, je pravzaprav njegova vloga uradnega producenta glasbe umetnikov, kot so Tricky, Bjork in U2, njegovo ime vtisnila v spomin množicam. Le-to mu je prineslo pogodbo za več albumov s produkcijsko hišo Polydor, kar je obrodilo LP-je, vključno z leta 1996 izdano Music for Babies, Turn the Dark Off (1997) in Snatch (1999). Njegove ritme poznate, saj so integrirani v večino komadov, ob katerih je odraščala elektronska generacija. Howie B. je glasbeno opremil film Wima Wendersa ‘Konec nasilja’ in mnoge kratke filme. Je prejemnik številnih nagrad. Trenutno je med drugim tudi uradni ambasador za www.toryumon.co.uk, stran, posvečeno prihajajočim producentom, kjer je tudi spletni forum za izmenjavo idej, poslušanje nove glasbe in preverjanje nove tehnologije.
VJ OZ ( Basel, SUI) (KURD v Pekarni, 22. februarja) VJ OZ aka Oguz Özlü je tudi režiser dokumentarnih filmov. Pravkar montira dokumentarec o teritoriju bivše Jugoslavije, 18 let kasneje. Za njegovo VJ-janje so značilne linije, grafike, 3D in nasploh minimalizem forme. Z VJ-janjem se je začel ukvarjati pred mnogimi leti, in sicer tako organsko, da ne zna povedati, katerega leta. OZ je tudi nor na nove aparature, ambient bo spreminjal s pomočjo dveh prenosnih računalnikov, kaos pada, video mešalke, kamere in kot običajno se bo še zadnji trenutek odločil vsaj za 2-krat toliko stare analogne opreme, ki vedno naredi izkušnjo pristnejšo. VJ OZ-ove kričeče barve, ki utripajo in se nenehno spreminjajo, vpete v grafične kompozicije, iz prostora delajo umetniške kompozicije.
INOCYBE&PSILOCYBE feat. WIRELESS COWBOY (ODDBEAT, SLO) (dvorana GUSTAF v Pekarni 22. februarja) O Inocybe ni treba zgubljati besed. Njen CV kot VJ-ka je bolj poln kot programska knjižica, ki jo prebiraš. Kot samostojna umetnica pa ima za pokazat še enkrat toliko. Gre za videaistko, ki v poznavalskih krogih velja za najboljšo in ki se lahko pohvali z VJ-janjem na glasbo svetovnih DJ zvezd. Trenutno je najbolje prodajana VJ-ka v Sloveniji. Pohvali se lahko s številnimi nastopi po Evropi in Sloveniji. Zgodba pa gre takole: Neke noči, na nekem partiju, je Psilocybe, takrat še Flow, dolgovala Inocybe uslugo. Ker VJ-anje poteka celo noč in ne le 2-5 ur, kolikor traja DJset, je tiste noči Inocybe zahtevala povračilo usluge. Rekla je: Tu je računalnik, tu je kamera, tu je mešalka, ti si Psilocybe, vso srečo. Ni se vrnila 3 ure. Medtem se je rodila Psilocybe, ki je kasneje prisostvovala ponovnemu odkritju feedbacka, s katerim je Inocybe zaslovela, sodelovala na nastopih in performansih po Sloveniji in Avstriji. Njuna zgodovina se nadaljuje takole: Inocybe in Psilocybe sta leta 2003 ustanovili Društvo za razvoj elektronske kulture – ODDBEAT, začeli organizirati elektronske audio-video zabave, kot tudi performanse, koncerte ipd. Ker sta obe pedagoginji, sta se po pedagoškem uspehu, ki ga je Inocybe dosegla pri Psilocybe, odločili izobraževati naprej. Po številnih VJ delavnicah in domačem, individualnem izobraževanju se lahko pohvalita z dejstvom, da njuni varovanci dosegajo najvišja mesta na VJ battle-ih in jih je moč najti na skoraj vsakem elektronskem dogodku po Sloveniji. Ker Inocybe in Psilocybe zaradi pomanjkanja časa vedno redkeje ustvarjata skupaj, in ker se jima bo na MED-u pridružil še staroselec VJ dežele, Wireless Cowboy iz Ljubljane, s katerim so odkrili neposredno naslavljanje na publiko, bo Gustaf transformiran kot še nikoli, zato se splača gledati naokrog. Odbitki priporočajo! Myspace.com/odd_beat www.Inocybe.net
The BEATRATERS a.k.a. J.De & Hobosapiens (dvorana GUSTAF v Pekarni 23. februarja ob 4.30 uri) Projekt je nov in je nastal na podlagi prejšnjih sodelovanj med glasbenikoma. Leta 2006 sta pod imenom The Beatraters združila svoje moči. J.De je prispeval znanje in veščine iz svojih bogatih izkušenj, DJ Hobosapiens pa je svoj delež prispeval kot producent in vokalist. Ideje črpata iz svojih predhodnih izkušenj. Hobosapiens je izdal album »Lovci na sample« (2005), kjer se je izkazal kot producent, tekstopisec in vokalist. J.De pa svoje producentske izkušnje razvija tudi v projektu D'Janitors. Stilsko njun spekter zajema progresivno elektronsko glasbo. Poleg remixiranja tujih izvajalcev in produciranja glasbe sodelujeta tudi pri številnih domačih in tujih projektih. Ravno v tem trenutku sta pred izdajo prvenca pod omenjenim skupnim imenom. Več info na: www.myspace.com/thebeatraters www.myspace.com/hobosapiensmc www.myspace.com/djanitors
MK (dvorana GUSTAF v Pekarni 23. februarja ob 5.30 uri) Pred davnimi časi, v mestu z eno trgovino in dvema cerkvama, je živel majhen deček. Bil je kot milni mehurček. Njegova najljubša barva je bila bela z odtenkom črne in najraje je jedel pečene rakce. Ker ni imel bratov in sestra, je večino svojega časa preživel ob igranju Space invaderjev. Bil je kot milni mehurček. Nekega sončnega popoldneva, na poti k babici, pa je padel s kolesa. Od tega dne ni bilo nič več kakor prej ... mk (myspace.com/smetnjak)
PURPLE PINEAPPLE (LeafMusic, No-response, OddBeat) (dvorana KURD v Pekarni 23. februarja ob 5.30) Izhaja iz ideje minimalnih materialov in le omejenega spektra not, bodisi elektronskih bodisi naravnih. Proizvaja globoko elektronsko godrnjavo, vijugasto tekočo in klikoma preskakujočo ritmično pokrajino. Večinoma igra precej nepoznane komade, izdane nekje v prostranstvih interneta. Trenutno dela na svoji prvi založbi LeafMusic, ki se bo posvečala alternativni elektronski glasbi. Zelo kmalu lahko pričakujemo prvo izdajo. Sodeluje pri raznih projektih in z različnimi društvi. www.purple-pineapples.com www.myspace.com/thepurplepineapples
SPOONFACE & EAR DIS (MMC KIBLA v soboto 23. februarja ob 18. in 24. uri) Ear Dis je produkcijski duo mnogih obrazov iz severnega Londona , ki mu ni tuja dance glasba, zlomljeni ritmi, nu jazz, sta pa sveže platno z eklektričnimi metodami glasbenega izražanja. Roxy “Arms” Harris, producent, bobnar, programer in pisec glasbe je igral na bobne z mednarodnimi zvezdami, kot so Vanessa-Mae, Jamelia, David McAlmont in Omar, nastopal je tudi na TV s svetovnimi zabavljači, kot so Ricky Martin, Amerie, Craig David, Mis-Teeq, Daniel Bedingfield, Artful Dodger in mnogimi drugimi, njegov produkcijski partner pa je Spoonface, glas Black Legendov. Spoonface je zaslovel na mednarodni sceni z Black Legend z apropriacijami klasikov Barryja Whitea, kot je “You See The Trouble With Me”, ki je dosegla prvo mesto v Veliki Britaniji, visoko pa je kotirala tudi na ostalih svetovnih relevantnih lestvicah. Prav tako je bil del kolektiva Commonwealth, katerega prvi single “Anthem” je bil izbran med 10 najboljših hip-hop lestvice Tima Westwooda na Radiu 1 v Londonu. Takoj naslednji single “That's The Way It Goes” je pristal na 9 mestu R&B lestvice Trevorja Nelsonova na isti postaji. Arms osvetljuje mešanico kultur in vplivov, ki so lastne londonskemu utripu. Ker je odraščal v osemdesetih letih prejšnjega stoletja, poslušal bande, kot so Central Line, Level 42 in The Police, bil izpostavljen ritmom soula Motownov, in ker so se po osemdesetih zgodila devetdeseta, je vpliv Jungle-a iz devetdesetih in garažne scene VB rezultirala v odprti glavi multipoliranih beatih in produkciji, ki jo ustvarja danes. Spoonface-ova kreativna vsestranskost se je že pokazala pri delu z njegovim ekranskim partnerjem Kaspajem iz Trouble TV-ja, interaktivne televizijske igre, 'Freakin Famous'. Vodi tudi raznoliko založbo 'Faada', ki zastopa umetnike, kot so Pan Cosefo, Wah Syndicate in Spoonface acoustic project (www.myspace.com/faada). Opisane izkušnje in široko poznavanje glasbe je spodbudilo tudi občudovanje možnosti, ki jih ponujajo zlomljeni ritmi. Srečanje Armsa in Spoonface-a se je zgodilo med nastopom v oddaji Top of the Pops pred nekaj leti. Od takrat je njuno sodelovanje obrodilo produkcijske sadove Commonwealth in Ear Dis, kot tudi založbo WunnaDemWuns, ki jima omogoča sodelovanja s podobno mislečimi producenti in umetniki. Sicer pa dovolj teorije, pridi v soboto in Ear Dis.
|